Foglossning, (om förberedelse).

Friheten jag vinner på få tecken handlar egentligen om en omformulering i min tillvaros inre krets. Ett förvaltarskap i upplösning. I luckorna mellan orden finns rum för innovation som får mitt obeslutsamma jag att pendla mellan formgivning och fatigue. Ett ovanligt utrymme som ömsom nydanar ömsom lamslår. Jag förbehåller mig rätten att rikta tecknen mot egna konklusioner och använder orden jag aldrig yttrar till att för hand göra tillvaron större. I ett förberedande stadium. Vilken inverkan det får min sociala kontext är för tidigt att spekulera i men ju närmre jag kommer mina egna beslut desto svårare blir det att gömma sig bakom andra. Nu är tid att läsa på.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0